mandag 28. januar 2008

Yo:)

hei. jeg heter jeanette og går design og håndverk på bjørkelangen vgs. skal bruke denne siden til skolesammenheng. Gleder meg som liten unge hadde gjort til jul;) eller bare kanskje ikke;)

4 kommentarer:

Mathilde sa...

Fylla ;D<3

Simon-1DHA sa...

halla :D rå blog da:P

Mellum sa...

Tøft bilde du har ;)

Julian 1DHA sa...

Kult aasssss Deeeet var kkkkkkjjjjeeeempe bbbbrrrraaaaa