mandag 28. januar 2008

Yo:)

hei. jeg heter jeanette og går design og håndverk på bjørkelangen vgs. skal bruke denne siden til skolesammenheng. Gleder meg som liten unge hadde gjort til jul;) eller bare kanskje ikke;)